
Regulamin sklepu internetowego www.3sprouts.pl
Regulamin wchodzi w życie dnia: 01.04.2019 r.
1. Definicje
2. Postanowienia ogólne
3. Informacje o Produktach
4. Składanie zamówień
5. Ceny
6. Dostawa i odbiór
7. Prawo odstąpienia od umowy
8. Anulowanie zamówienia
9. Reklamacje
10. Gwarancja
11. Recenzje
12. Polityka prywatności
13. Postanowienia końcowe
1. Definicje
1.1. HASŁO - ciąg znaków alfanumerycznych konieczny do dokonania
autoryzacji w trakcie uzyskiwania dostępu do Konta, ustalany
samodzielnie przez Klienta podczas procesu Rejestracji.
1.2. KLIENT (KUPUJĄCY) osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do
czynności prawnych, a w wypadkach przewidzianych przez przepisy
powszechnie obowiązujące także osoba fizyczna posiadająca ograniczoną
zdolność do czynności prawnych; osoba prawna albo jednostka
organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje
zdolność prawną, a która zamierza zawrzeć lub zawarła Umowę sprzedaży
lub umowę o świadczenie Usługi elektronicznej.
1.3. KODEKS CYWILNY - ustawa Kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz. U. Nr 16, poz. 93 ze zm.).
1.4. KONSUMENT - osoba fizyczna dokonująca czynności prawnej
niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
1.5. KONTO (KONTO KLIENTA) - podstrona Sklepu, w ramach której
gromadzone są m.in informacje o Zamówieniach Klienta w Sklepie
internetowym, danych osobowych Klienta niezbędnych do realizacji Umów,
na których przetwarzanie Klient wyraził zgodę.
1.6. PRODUKT (TOWAR) - rzecz ruchoma dostępna w Sklepie internetowym
będąca przedmiotem Umowy sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
1.7. REGULAMIN - niniejszy Regulamin Sklepu internetowego.
1.8. REJESTRACJA - jednorazowa czynność, polegająca na utworzeniu
przez Klienta Konta, dokonana z wykorzystaniem formularza
rejestracyjnego udostępnionego przez Usługodawcę na stronie Sklepu.
1.9. SKLEP INTERNETOWY (SKLEP) - sklep internetowy Usługodawcy
dostępny pod adresem www.3sprouts.pl. za pośrednictwem którego Klient może
zawrzeć Umowę sprzedaży rzeczy ruchomych (Produktów)
1.10. STRONA - Usługodawca, Sprzedawca lub Klient.
1.11. SPRZEDAWCA – Blue Ocean Sp. z o. o. ul. Poprawna 61J Warszawa 03-984 prowadząca Sklep dostępny pod domeną www.3sprouts.pl
1.12. UMOWA SPRZEDAŻY (UMOWA) - umowa sprzedaży Produktu w rozumieniu
Kodeksu cywilnego zawierana za pośrednictwem Sklepu internetowego.
1.13. USŁUGA – dostarczanie Newslettera.
1.14. UŻYTKOWNIK – Klient lub osoba korzystająca z treści zawartych na
stronie Sklepu, zapoznająca się z Produktami lub opiniująca Produkty.
1.15. ZAMÓWIENIE - oświadczenie woli Klienta zmierzające bezpośrednio do
zawarcia Umowy sprzedaży Produktu i określające istotne jej warunki
1.16. RODO- Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE
2. Postanowienia ogólne
2.1. Niniejszy Regulamin określa zasady:
- korzystania ze Sklepu,
- składania Zamówień,
- dostarczania Produktów,
- uiszczenia ceny sprzedaży oraz innych opłat,
-uprawnień Klienta związanych ze składaniem Zamówienia oraz zawartą umową sprzedaży.
2.2. Za pośrednictwem Sklepu Użytkownik może:
- zapoznać się z Produktami,
- zawrzeć umowę sprzedaży Produktów,
- zapoznać się z opiniami na temat Produktów,
- wyrazić opinię o Produkcie i ocenić Produkt,
- bezpłatnie zamówić Newsletter.
2.3. Sklep prowadzony jest przez spółkę Blue Ocean Sp. z o. o. z
siedzibą w Warszawie przy ul. Poprawna 61J zwaną dalej "Sprzedawcą"
zarejestrowaną w rejestrze przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego
prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie XIII
Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego nr 0000366519, NIP
9522098066 REGON 142601092 o kapitale zakładowym w wysokości 2 000 000
zł.
2.4. Użytkownik może kontaktować się ze Sklepem:
- telefonicznie pod numerem telefonu 530-701-771 (koszt połączenia wg stawek operatora),
- za pośrednictwem poczty elektronicznej przesyłając wiadomość na adres kontakt@3sprouts.pl, rodo@blueshop.pl
- za pośrednictwem poczty tradycyjnej przesyłając wiadomość na adres
Blue Ocean Sp. z o. o. ul. Okulickiego 7/9, 05-500 Piaseczno
2.5. Wszystkie dostawy i świadczenia, które Sprzedawca oferuje
Użytkownikom, są realizowane wyłącznie na podstawie aktualnej wersji
niniejszego Regulaminu, obowiązującej w momencie złożenia zamówienia.
2.6. Do korzystania ze Sklepu niezbędne jest posiadanie:
- urządzenia z dostępem do sieci Internet,
- zainstalowanej przeglądarki internetowej np. Internet Explorer, Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera, Safari,
- zainstalowanej obsługi wtyczek Adobe Flash Player
- aktywnego konta poczty elektronicznej (e-mail).
2.7. Sklep realizuje zamówienia dla których miejscem dostawy jest terytorium Polski.
3. Informacje o Produktach:
3.1. Ogłoszenia, reklamy, cenniki i inne informacje o Produktach podane
na stronach internetowych Sklepu internetowego, w szczególności ich
opisy, parametry techniczne i użytkowe oraz ceny, stanowią zaproszenie
do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 Kodeksu Cywilnego.
3.2. Sprzedawca na stronach internetowych Sklepu przedstawia informacje o
głównych cechach Produktu, w tym cenie, dostępności Produktu i czasie
realizacji zamówienia oraz o głównych cechach Usług.
3.3. Informacje dotyczące sposobów dostawy i ich kosztów oraz sposobach
płatności dostępne są w zakładce: „Warunki dostawy” oraz w formularzu
składania zamówienia po przejściu do podstrony „KOSZYK” w zakładce:
„Płatność i dostawa”.
4. Składanie zamówień
4.1. W celu złożenia zamówienia należy wejść na stronę internetową
Sklepu, dokonać wyboru Produktu lub Produktów poprzez kliknięcie
przycisku „DODAJ DO KOSZYKA” a następnie wybrać sposób płatności i
dostawy.
4.2. Za pośrednictwem formularza Klient dokonuje wyboru:
- Produktu i jego ilości,
- sposób płatności,
- sposób dostawy.
4.3. Po uzupełnieniu danych wskazanych w punkcie 4.1 oraz 4.2 w
formularzu pojawia się podsumowanie zamówienia z wyszczególnieniem:
- kosztu Produktu/Produktów tj łącznej ceny,
- kosztu dostawy,
- ewentualnych rabatów.
4.4. Złożenie zamówienia następuje poprzez kliknięcie przycisku
„ZAMAWIAM I PŁACĘ” oraz uzupełnieniu danych Klienta niezbędnych do
realizacji Umowy co następuje po zalogowaniu się na Konto Klienta lub
bez konieczności utworzenia Konta Klienta po podaniu danych niezbędnych
do realizacji Umowy – danych odbiorcy oraz adresu dostawy i adresu
poczty elektronicznej.
4.5. Po złożeniu Zamówienia Sprzedawca niezwłocznie potwierdza jego
otrzymanie, co powoduje związanie Klienta jego oświadczeniem oraz
przyjmuje Zamówienie do realizacji - w tym momencie zostaje zawarta
Umowa sprzedaży. Potwierdzenie otrzymania Zamówienia i przyjęcie go do
realizacji następuje poprzez przesłanie Klientowi stosownej wiadomości
na podany w trakcie składania Zamówienia adres poczty elektronicznej
(adres e-mail).
5. Ceny
5.1. Cena Produktu uwidoczniona na stronie Sklepu internetowego podana
jest w złotych polskich i jest ceną brutto. Ceny Produktów nie zawierają
jednak kosztów dostawy, które - jeżeli występują - są wskazywane w
trakcie składania Zamówienia oraz dostępne są na stronie Sklepu
internetowego w zakładce „Warunki dostawy”.
5.2. Do każdego zamówienia wystawiany jest paragon. Klient może złożyć
dyspozycję wystawienia faktury VAT. Zarówno paragon jak i faktura jest
przekazywana Klientowi wraz z zamówionym towarem lub na adres e-mail
podany podczas procesu składania zamówienia.
5.3. Zapłata ceny może nastąpić:
5.3.1. w formie przedpłaty przelewem bankowym (dane rachunku bankowego
Sprzedawcy wskazane są w zakładce „Kontakt” zamieszczonej na stronie
Sklepu oraz w wiadomości e-mail przesłanej do Klienta po złożeniu
Zamówienia).
5.3.2. poprzez Dotpay lub PayPal po złożeniu zamówienia,
5.3.3. za pobraniem przy odbiorze.
6. Dostawa i odbiór
6.1. Dostawa i odbiór Towarów odbywa się według wyboru Klienta zgodnie z
treścią zamówienia za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD na adres
wskazany przez Klienta w zamówieniu.
6.2. Koszty dostawy nie są elementem ceny Towaru zgodnie z postanowieniami ust. 5.
6.3. Towar dostarczany jest niezwłocznie po zawarciu umowy, w terminach
oznaczonych przez Sprzedającego znajdujących się na stronie Sklepu, nie
później jak w terminie trzydziestu dni od dnia złożenia przez Konsumenta
oświadczenia woli o zawarciu umowy.
6.4. W razie przesłania rzeczy sprzedanej na miejsce przeznaczenia za pośrednictwem przewoźnika, kupujący obowiązany jest zbadać przesyłkę w czasie i w sposób przyjęty przy przesyłkach tego rodzaju; jeżeli stwierdził, że w czasie przewozu nastąpił ubytek lub uszkodzenie rzeczy, obowiązany jest dokonać wszelkich czynności niezbędnych do ustalenia odpowiedzialności przewoźnika – tj. sporządzić protokół reklamacyjny, opisujący stwierdzone nieprawidłowości.
7. Prawo odstąpienia od umowy
7.1. Konsument ma prawo odstąpić od umowy w terminie 30 dni bez podania
jakiejkolwiek przyczyny na zasadach określonych w ustawie z dnia 30 maja
2014 r. o Prawach Konsumenta.
Z prawa do odstąpienia od umowy może skorzystać również osoba fizyczna,
która zawarła umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością
gospodarczą lecz dana rzecz nie posiada dla tej osoby charakteru
zawodowego.
(Dz.U. z 2014 r., poz. 827).
7.2. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 30 dni od dnia
dostarczenia zamówionego Produktu (objęcia rzeczy w posiadanie) lub w
przypadku złożenia Zamówienia obejmującego wiele rzeczy dostarczanych
osobno – od dnia dostarczenia ostatniego z zamówionych Produktów.
7.3. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy Konsument powinien
poinformować Sprzedającego o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w
drodze jednoznacznego oświadczenia (np. pocztą tradycyjną lub
elektroniczną na adresy podane w punkcie 2.4, faxem).
7.4. Składając oświadczenie o odstąpieniu od umowy Konsument może
skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy dostępnego wraz z
otrzymanym zamówieniem, jednak nie jest to obowiązkowe.
7.5. W przypadku złożenia przez Konsumenta oświadczenia o odstąpieniu
od umowy drogą elektroniczną, Sprzedawca niezwłocznie potwierdzi
otrzymanie informacji o odstąpieniu od umowy na trwałym nośniku (na
przykład pocztą elektroniczną).
7.6. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby
wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu
prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od
umowy.
7.7. W przypadku odstąpienia od umowy, umowę uważa się za niezawartą.
Sprzedawca zwraca Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego
płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych
kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia
innego niż oferowany najtańszy zwykły sposób dostarczenia),
niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w
którym został poinformowany o decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od
umowy. Zwrot płatności dokonany zostanie przy użyciu takich samych
sposobów płatności, jakie zostały przez Konsumenta użyte w pierwotnej
transakcji, chyba że Konsument wyraził wyraźną zgodę za zwrot w inny
sposób, który nie wiąże się z dodatkowymi kosztami ponoszonymi przez
Konsumenta.
Konsument zwraca lub przekazuje rzecz niezwłocznie, jednak nie później
niż 14 dni po poinformowaniu Sprzedającego o odstąpieniu od umowy.
Koszty bezpośredniego zwrotu Produktu ponosi Konsument.
7.8. Sprzedawca może się wstrzymać ze zwrotem płatności do czasu
otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia mu dowodu jej odesłania, w
zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
7.9. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości
rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza
konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
7.10. Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje w przypadkach
określonych w art. 38 ustawy o prawach konsumenta, m.in. nie dotyczy ono
umowy:
- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana,
wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu
jego zindywidualizowanych potrzeb;
- umowy, w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po
dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie
połączone z innymi rzeczami.
8. Anulowanie zamówienia
Klientowi przysługuje prawo anulowania zamówienia na zasadach
określonych w pkt. 7 od momentu złożenia zamówienia do momentu jego
realizacji.
9. Reklamacje
9.1. Sprzedawca ma obowiązek dostarczenia Klientowi rzeczy wolnej od wad.
9.2. Klientowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji w przypadku
stwierdzenia w dostarczonym towarze wad fizycznych polegających na
niezgodności rzeczy sprzedanej z umową, m.in. jeśli rzecz:
- nie ma właściwości, które rzecz tego rodzaju powinna mieć ze względu
na cel w umowie oznaczony albo wynikający z okoliczności lub z
przeznaczenia,
- nie ma właściwości, o których istnieniu Sprzedawca zapewnił Kupującego, w tym przedstawiając próbkę lub wzór,
- nie nadaje się do celu, o którym Kupujący poinformował Sprzedawcę przy
zawarciu umowy, a Sprzedawca nie zgłosił zastrzeżenia co do takiego jej
przeznaczenia,
- została kupującemu wydana w stanie niezupełnym.
9.3. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność w przypadkach określonych w pkt.
9.2. jeśli wada fizyczna została stwierdzona przed upływem 2 (dwóch)
lat od dnia wydania rzeczy Klientowi.
9.4. W przypadku niezgodności towaru z umową reklamowany towar wraz z
pismem określającym rodzaj niezgodności oraz wg swojego wyboru:
- oświadczenie o obniżeniu ceny,
- oświadczenie o odstąpieniu od umowy jeśli wada jest,
- roszczenie o usunięcie wady,
- roszczenie o wymianę rzeczy sprzedanej na wolną od wad,
Konsument powinien odesłać kurierem na adres ul. Okulickiego 7/9
Piaseczno 05-500 Reklamację można zgłaszać również za pośrednictwem
poczty elektronicznej przesyłając pismo na adres e-mail
kontakt@3sprouts.pl lub pocztą na adres ul. Okulickiego 7/9 Piaseczno
05-500.
9.5. Jeżeli rzecz sprzedana ma wadę, Klient może złożyć oświadczenie o
obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, chyba że Sprzedawca
niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Kupującego wymieni
rzecz wadliwą na wolną od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma
zastosowania, jeżeli rzecz była już wymieniona lub naprawiana przez
Sprzedawcę albo Sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany rzeczy
na wolną od wad lub usunięcia wady.
Jeżeli Kupującym jest konsument, może zamiast zaproponowanego przez
Sprzedawcę usunięcia wady żądać wymiany rzeczy na wolną od wad albo
zamiast wymiany rzeczy żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie
rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez Kupującego jest
niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem
proponowanym przez Sprzedawcę. Przy ocenie nadmierności kosztów
uwzględnia się wartość rzeczy wolnej od wad, rodzaj i znaczenie
stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie
narażałby Kupującego inny sposób zaspokojenia.
Obniżona cena powinna pozostawać w takiej proporcji do ceny wynikającej z
umowy, w jakiej wartość rzeczy z wadą pozostaje do wartości rzeczy bez
wady.
Kupujący nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada jest nieistotna.
9.6. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji niezwłocznie, nie później
niż w terminie 14 dni. Odpowiedź Sprzedawcy w sprawie reklamacji jest
wysyłana na podany przez Klienta adres e-mail podany podczas składania
zamówienia lub udzielana w inny podany przez Klienta sposób. W przypadku
braku odpowiedzi Sprzedawcy w terminie 14 dni, przyjmuje się, że
zgłoszenie zostało uznane za uzasadnione.
10. Gwarancja
10.1. Produkty oferowane przez Sklep mogą być objęte gwarancją
producenta lub dystrybutora. W tym przypadku Sklep udzieli informacji o
istnieniu gwarancji na stronie Produktu.
10.2. Udzielenie gwarancji następuje przez złożenie oświadczenia
gwarancyjnego, które określa obowiązki gwaranta i uprawnienia Kupującego
w przypadku, gdy rzecz sprzedana nie ma właściwości określonych w tym
oświadczeniu.
Obowiązki gwaranta mogą w szczególności polegać na zwrocie zapłaconej
ceny, wymianie rzeczy bądź jej naprawie oraz zapewnieniu innych usług.
Jeżeli została udzielona gwarancja co do jakości rzeczy sprzedanej,
poczytuje się w razie wątpliwości, że gwarant jest obowiązany do
usunięcia wady fizycznej rzeczy lub do dostarczenia rzeczy wolnej od
wad, o ile wady te ujawnią się w ciągu terminu określonego w
oświadczeniu gwarancyjnym.
Jeżeli nie zastrzeżono innego terminu, termin gwarancji wynosi rok licząc od dnia, kiedy rzecz została Kupującemu wydana.
11. Opinie
11.1. Użytkownik ma możliwość wystawienia opinii dla każdego Produktu,
która jest publikowana w zakładce „Opinie” przy opisie Produktu. W
ramach wystawiania opinii Użytkownik może wystawić opinię i/lub ocenę
Produktu.
11.2. Dodanie opinii odbywa się poprzez kliknięcie ikonki „Opinie”
znajdującej się na stronie Produktu, a następnie wypełnieniu pola „Autor
opinii” i „Treść opinii”, względnie wystawieniu oceny Produktu oraz
przepisaniu kodu z obrazka wyświetlającego się na stronie i
kliknięciu przycisku „Wyślij”.
11.3. Publikowane opinie są subiektywnymi spostrzeżeniami Użytkowników.
Oceny powinny być jednak wystawiane na podstawie prawdziwych informacji
oraz odpowiadać kryterium zgodności z prawdą.
11.4. Poprzez dodanie opinii o Produkcie Użytkownik wyraża zgodę na
nieodpłatne korzystanie z tej recenzji oraz jej publikowanie przez
Sprzedawcę, a także jej usunięcie w przypadku zaistnienia okoliczności, o
których mowa w pkt. 11.6.
11.5. Sklep internetowy nie jest serwisem moderowanym. Usunięcie opinii
Użytkownika możliwe jest wyłącznie na zasadach wynikających z
obowiązujących przepisów prawa w sytuacjach gdy:
a. opiniujący Klient nie dokonał zakupu towaru w Sklepie internetowym,
b. wypowiedź odnosi się do innego produktu niż opiniowany,
c. opinia świadomie wprowadza w błąd,
d. opinia narusza postanowienia pkt. 11.6. Regulaminu.
11.6. Recenzja Klienta nie może naruszać obowiązujących przepisów prawa,
tj. nie może mieć charakteru zniesławiającego, naruszającego dobra
osobiste, stanowiącego czyn nieuczciwej konkurencji.
- Korzystanie z Newslettera
12.1 W przypadku wyrażenia przez Klienta zgody na otrzymywanie informacji o produktach i nowościach Sklep zastrzega sobie prawo do przesyłania niezapowiedzianych wiadomości.
12.2 Niezapowiedziane wiadomości rozumiane są jako informacje odnoszące się bezpośrednio do strony internetowej www.3sprouts.pl, usług i Produktów (np. zmiany, wewnętrzne promocje), informacje niekomercyjne (np. życzenia).
12.3 Korzystanie z Newslettera następuje po podaniu w wyznaczonym miejscu na stronie głównej Sklepu adresu poczty elektronicznej, na który mają być przesyłane kolejne edycje Newslettera i kliknięciu pola "Zapisz" ikony szarej koperty. Na Newsletter można się również zapisać poprzez zaznaczenie odpowiedniego checkboxa w trakcie zakładania Konta lub składania Zamówienia.
12.4 Klient, może jednak w każdym momencie, dokonać rezygnacji z otrzymywania Newslettera poprzez kliknięcie na odpowiedni link znajdujący się na jego końcu: „rezygnuję z Newslettera” lub poprzez przesłanie wiadomości e-mail na adres: kontakt@3sprouts.pl zawierającej jego rezygnację z otrzymywania Newslettera.
- Ochrona danych osobowych
13.1. Sprzedawca jest Administratorem danych osobowych przetwarzanych
w systemie Sklepu internetowego.
13.2. w każdym wypadku dotyczącym danych osobowych kontakt z Administratorem danych może odbywać się za pośrednictwem poczty tradycyjnej- na adres siedziby Sprzedawcy wskazany w pkt. 11.1., poczty elektronicznej rodo@blueshop.pl lub pod nr telefonu [530-701-771]
13.3. W Sklepie Internetowym Sprzedawca przetwarza dane Użytkowników oraz osób nie zarejesrtowanych (Klientów lub subskrybentów newslettera) w zakresie niezbędnym do realizacji świadczonych usług.
13.4. Sprzedawca przetwarza:
13.4.1 dane identyfikujące osobę (imię, nazwisko, NIP),
13.4.2 dane kontaktowe (adres, nr telefonu),
13.4.3 dane transakcyjne (nr rachunku bankowego w przypadku tej formy płatności).
13.5. Sprzedawca przetwarza dane osobowe na podstawie:
13.5.1 art. 6 ust. 1 lit. a RODO- w przypadku wyrażenia zgody na przedstawianie informacje handlowe dotyczące usług i produktów,
13.5.2 art. 6 ust. 1 lit. b RODO- w celu realizacji zamówienia,
13.5.3 art. 6 ust. 1 lit. c RODO- w przypadku konieczności wykonania
obowiązku prawnego ciążącego na Sprzedawcy jako Administratorze danych
(np. do celów podatkowych),
13.5.4 art. 6 ust. 1 lit. f RODO- w celach reklamowych i statystycznych w
związku z uzasadnionym interesem Administratora danych, zgodnie z
obowiązującą polityką prywatności.
13.6. Okres przechowywania danych osobowych jest uzależniony od podstawy na jakiej dane są przetwarzane. W przypadku:
13.6.1 wyrażenia zgody- do momentu jej odwołania za pośrednictwem właściwego linku lub poczty e-mail na adres kontakt@blueshop.pl,
13.6.2 realizacji zamówienia- przez okres jego realizacji lub najpóźniej do momentu przedawnienia ewentualnych roszczeń,
13.6.3 wykonania obowiązku prawnego- przez okres wskazany we właściwych przepisach,
13.6.4 uzasadnionego interesu Administratora- do czasu zgłoszenia sprzeciwu przez podmiot danych.
13.7. Odbiorcami danych osobowych są:
13.7.1 Pracownicy Sprzedawcy,
13.7.2 Podmioty zewnętrzne świadczące usługi outsourcingowe takie jak: poczta, kurier, faktoring, księgowość, czy wsparcie IT,
13.7.3 Inni Administratorzy, np. Dotpay.pl, Paypal,
13.8. Sprzedawca nie udostępnia danych osobowych osobom trzecim.
13.9. W przypadku niektórych produktów dane osobowe mogą być
przekazywane do ich producentów, którzy mają swoją siedziby poza
obszarem EOG- w Kanadzie. Zgodnie z Decyzją Komisji Europejskiej z dnia
20 grudnia 2001 r. notyfikowanej jako dokument nr C (2001) 4539 Kanada
zapewnia właściwy poziom ochrony danych osobowych przekazywanych z
obszaru Unii Europejskiej.
13.10. Osobom, których dane osobowe są przetwarzane przez Sprzedawcę przysługuje prawo:
- żądania dostępu do swoich danych osobowych w tym uzyskania ich kopii,
- ich sprostowania- w przypadku ich nieprawidłowości,
- usunięcia- w przypadkach przewidzianych prawem,
- żądania ograniczenia ich przetwarzania,
- ich przenoszenia.
13.11. Każdej osobie przysługuje prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych oraz cofnięcia zgody
13.12. w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
13.13. Dane osobowe podlegają profilowaniu w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania serwisów Sprzedawcy do zindywidualizowanych potrzeb Klientów, zgodnie z polityką cookies.
14.. Postanowienia końcowe
14.1. Umowa sprzedaży zawierana jest między Klientem a Sprzedawcą.
Utrwalenie, zabezpieczenie i udostępnienie istotnych postanowień
zawieranej umowy następuje przez wydrukowanie i przekazanie Klientowi
wraz przekazaniem Produktu. Jeśli Klient wyrazi zgodę na przekazanie
tekstu niniejszego Regulaminu na trwałym nośniku, Regulamin zostanie
przesłany Klientowi na wskazany przez niego w czasie składania
Zamówienia adres poczty elektronicznej.
14.2. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają
zastosowanie przepisy obowiązującego na terytorium Rzeczypospolitej
Polskiej prawa, w tym Kodeksu cywilnego, Ustawy o świadczeniu usług
drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz.U. Nr 144, poz. 1204 ze
zm.); ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. poz.
827) oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.
14.3. Zmiany Regulaminu wejdą w życie po 14 dniach od ich opublikowania.
Informacja o zmianach Regulaminu wraz z datą publikacji pojawi się na
stronie głównej Sklepu w dniu zamieszczenia (publikacji) zmienionego
Regulaminu na stronie www. Sklepu. Zamówienia złożone przed datą
wprowadzenia zmian do niniejszego Regulaminu są realizowane na podstawie
zapisów obowiązujących w dniu złożenia zamówienia.
14.4. Konsument może korzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania
reklamacji oraz dochodzenia roszczeń. W szczególności Konsument może
wnieść wniosek do stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego
przy Inspekcji Handlowej. Szczegółowe informacje można uzyskać w każdym
Inspektoracie Inspekcji Handlowej:
http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq596